31 oktober 2009

pepparkakschoklad?

Jag var riktigt snabb! Innan ni ens hann säga Happy Hallow... gick jag och köpte Marabou chokladen med nya Vinter-smaken för att fira helgen och snart julen liksom.

Vad jag tyckte? Mja... Pepparkakor är godare och vanlig choklad är liksom mer choklad än den här genmanipulationen som mina smaklökar blev lite förvirrade av, vilket resulterade i att tungan förvred sig en aning i munnen.

Men ändå, jag åt ju upp nästan hela kakan. Så, yes m´am, I´m a sucker motherf* för Marabou helt enkelt.





I´ve already bought and tried the new chocolate taste "Winter" by Marabou. And the result? Well, real gingerbread is better and ordinary chocolate as well. But although I almost ate the whole chocolate cake. So yes m´am, when it comes to all kind of chocolate, I admit I´m a sucker motherf*!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar