16 januari 2010

skeppohoj

Idag dyker jag in i en ny tidsålder. Det innebär att jag måste skynda mig att fixa iordning så att baskern, spetshandskarna och cigarillen sitter på när gästerna anländer.

Tills dess, au revoir och håll ut!

(Enligt tusentals otroligt pålitliga undersökningar är det viktigt att som bloggare lägga ut många bilder, så att läsarna inte tröttnar av att bara begrunda fyrkantiga textmassor. Med andra ord ska jag defintivt jobba på det ikväll, att fota. Ja, ack så förfärligt det vore om ni fick för er att överge bloggen bara för att jag inte lägger ut en dagens outfit.)






Today I dive into a new era.
This means that I must hurry to get prepared so that the baret, lace gloves and cigarillos is on when the guests arrive. Until then, au revoir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar