8 februari 2010

dagens outfit

Efter Acne-incidenten anser jag Therese vara en sånär som på ingjuten Stockholmare med rätta inställningen, vilket gjorde att jag började lyssna lite på vad hon har att säga om mode. Tydligen ska det vara inne med mjukisbyxor i vår. Eller om det var i år? Nåväl, det är mig strunt samma. Viktigast är att jag snappar upp trenden och testar något som jag har för mig att många andra gör - fota sig själv med kläderna på. (Givetvis fotar jag mig med kläderna på. Skrymmande för din blick vore utan kläder!)

Tydligen skall man alltså köpa ett plagg, exempelvis mjukisbyxor, klä på sig dem och fota sig i dem. Antingen i en provhytt eller hemma. Sedan skall man lägga ut bilden på sin blogg och sedan ska man anses vara ganska moderiktig.

Va? Jaha, du undrar om jag inte redan hade koll på det där med mode? Jomen självklart har jag det snälla du. Det var inte det jag menade. Jag brukar givetvis pråla upp mig i finaste krås och flanera på skumpa places, som man säger på stockholmsspråk. Men just det här med mode i samband med blogg som medium är föga nytt för mig vilket förklarar detta nybetingade intresse.

I alla fall när Therese åkte tillbaka hem till Göteborg skyndade jag mig hem, drog på mig mina nya mjukisbyxor och plutade med mina läppar för en så kallad outfit-bild. Dock syns ej mina läppar på bilden, men inte nådigt illa va, för att vara nybörjare?!






Me, doing a today´s outfit. I also plute my lips, which unfortunately not is visible in the picture. But not bad, eh?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar