17 januari 2011

På snabbvisit

Tänkte under min lilla ledighet från bloggen bara hoppa in sådär alldeles oförskämt och meddela att jag varken gått under jorden eller smält bort av regnet.

Måste säga att det här känns nästan lite som att läsa jobbmailen fast man är på semester, när man sitter på en strandstol, hör vågorna brusa runt med varandra, leker vilda lekar, samtidigt som solen börjar bränna aningen för mycket på den ena armen som hamnat utanför skuggan av parasollen. Och mitt i all idyll river man plötsligt upp mailen, bara måste. Det kliar annars dödligt svårt i nerverna om man inte tar sig en endaste liten titt i inkorgen. Eller på facebook.

Jo. Tänkte meddela att jag snart är körklar och tillbaka på banan igen, redo att möta min andra hälft, bloggen. Det är mycket som har hunnit hända under de dagar jag varit borta. Bland annat har jag gått och blivit ett år äldre. Och med tanke på vad som hände under min födelsedag kan jag bara säga: det är verkligen kalas att fylla år..!

OBS! Varning för cliffhanger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar