2 februari 2011

Ida Sjöstedt

Jag hör till den udda varianten som aldrig har drömt om mitt eget bröllop. Ni vet, tänkt mig hur min blivande make ska se ut, vart vi ska gifta oss och framförallt hur min bröllopsklänning ska se ut. Kanske för att jag inte har så mycket till övers för bröllop överlag, även om jag kan attraheras av andras bröllopsfäbless.


Men i och med modeveckan dök designern Ida Sjöstedt just upp i mitt liv och stal mitt skrudhjärta, vilket gör att jag nu går omkring och fantiserar ihop farligt rosa historier om en eventuellt framtida bröllopsklänning.


Det här är så mycket -håll i er nu- 50-tals franskromantik!


Om inte bröllop kan man så småningom klä sig sommarfin i spetsdress, kräma på rosa läppar och dra igenom vågig mittbena; et voilà, tu es une Brigitte Bardot.


Bildkälla: 1 2 3 4 5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar