6 augusti 2009

jag var först med silikon!

Innan 2000-talet uppfanns och innan Backstreet Boys dunkade hål i mitt hjärta, ja då var dagen i neon, luggen i freon och axlarna enorma. Det var på den tiden som jag ibland, efter att sett ett avsnitt av Solstollarna, ställde mig framför spegeln med fjärrkontrollen och mimade till Sabrinas Boys Boys Boys eller Samatha Fox Touch Me. Inte så ovanligt eftersom de flesta brukar mima framför spegeln när de är små. Fast då kanske till Abba, Lili & Susie eller något annat heligt.

Mer ovanligt var att jag gjorde det iklädd mammas bh med två instoppade bollar i olika storlekar som lät när man tryckte på dem.

Ett starkt bevis på att jag var först med silikon!

When I was an innocent kid in the lovley 80s I used to dress up myself in my mum´s bra filled with toy balls and mime in front of a mirror to songs like Sabrina´s Boys Boys Boys or Samantha Fox´s Touch Me. I was definitely first with having silicone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar