25 augusti 2009

shit, jag tror jag är gravid!

Eller så är jag inte det. Tror bara jag har stoppat i mig lite för mycket naturgodis och glädjerus. Jo men vi bestämmer så, jag är inte gravid, klart jag inte är. Magen har plötsligt bara blivit lite suspekt rund över en natt och dessutom har mamma sagt att graviditet kommer genom blommor och bin. Och i sommar har varken bin eller en taggrosor stuckit mig. Så det så!


Oh my Gosh! I think I´m pregnant! ...Or not. No, I´m not, have just been eating a lot of candy and zest. That explains my sudden soft-swollen belly. And I´m sure it´s not a "thing" in there because when I was a child my mum told me that pregnancy comes through flowers and bees. And during summer I haven´t got stung by tag roses or bees. So so!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar