19 oktober 2009

dagens sanning

Det går inte att köpa hem choklad utan att upp hela kakan.

INTE!

Sparar jag den kväver den mig med sina endorfinångor. Det kvittar om jag håller för näsan för min kropp sugs ändå in i ett enda stort spasm-juck mot chokladen som ligger där som djävulen själv, kvider och har sig ända tills jag stoppar in hela i munnen.

Hela kakan. Hela paketet.
På en och samma gång.






It´s really hard to by home chocolate without
nibbling the entire cake at one time. Because if I save it for later occasions it´ll only lie there and yell at me and my nose with its endorphin-fumes. And then my body screams out loud and shows some spasm-movements against the chocolate, and as the devil himself it whimpers all the way until I put it in my mouth. The hole cake. The whole package. Just swallow it in one big sweep.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar