16 oktober 2009

tisdag i efterskott

Det händer alltid mycket nuförtiden. Men i tisdags var det extraordinärt - en dag fylld av nya äventyr från tidig otta till sen nattvard.


Först samlades alla i min kurs för en examination på den första delkursen. Vi tänkte så det knakade och diskuterade så det sprutade.


Marie


Julia


Efter examinationen var hjärnan lite trött och då passade det bra med träning. Sen tunnelbana, Pressbyrån-smakar-inget-mackor, en Johanna och jag på väg till ett bokmingel.


Liam Norberg hade release för sin bok "Insidan".


Och Stephen Simmons sjöng samtidigt som mina vener, artärer och hela blodomloppet skakade rumpa till hans otroliga röst.


Och såklart fick jag en bok signerad med ett Carpe Diem.


Ja, sen fortsatte kvällen vidare till Lydmar. Men då ville min kamera tyvärr inte fortsätta leva, utan dog bara lite sådär mitt i allt.





Tuesday in arrears - First we gathered for an examination in school. Then I went to the gym to clear the brain from analysis. After the sweat me and Johanna took the Subway to a book release where the artist Stephen Simmons sang very lovley all the way in to my veins and heart. And of course I got the book signed from the author himself with a "Carpe Diem".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar