25 november 2009

dagensmuffin

Konstigt nog har jag glömt bort denna hemsida - dagensmuffin.se. Det var min sockersöta kompis Madeleine som åter påminde mig och mina smaklökar om den. Recepttillverkarna är helt enkelt vi själva. Så har du något smarrigt muffinsfynd till recept så gå in bums och dela med dig av det!

Muffins är ju smaskens och dessutom kan innehållet varieras i all oändlighet. Ju mer av ett godisland i varje recept desto större smakbomsupplevelse, tycker jag. Vad sägs om till exempel Nutella-Geisha cupcakes? Eller Whitedream cupcakes? Å så min favorit (tror jag med tanke på huvudsmaken) - mintmuffins.


Foto dagensmuffin.se




Muffin is the cutest invention (and word) ever in the sweet world of pastries. Dagensmuffin is a Swedish web site where you can share your own muffin recipes, and discover other lovely recipes like Nutella-Geisha cupcakes and Whitedream cupcakes. The site is also available in English, Finnish, German and French.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar