22 januari 2010

jomantackar

Jag tänkte visa upp några av de eminenta presenter jag fick på min födelsedag.


Av Julia fick jag fräsiga lammskinnshandskar i kornblå färg. Tänk dig dessa
vilandes på en ratt tillhörandes en modell Mini Cooper. Du vet såna där små bubbliga 60-tals James Bond-varianter med vita ränder på.


Emma kan fotografi, och jag fick äran att äga två fina foton tagna i hennes Norrland.


Johanna och Camilla tänkte till ordentligt och gav mig en slags massagestav(!) för huvudet. Passar mig bra som har huvudvärk som andra har magsår.


Fick även denna perfekt-kompakta miniguide inför framtida behov.


Patrik lät mig bli ägare till en av hans söttuffa verk.


Maria gav mig bland annat lövliga örhängen.


Flaskor är bra att få, så att man slipper gå törstig om helgerna.


Av mamma och pappa fick jag denna lilla skönhet.


Ännu en Julia gav mig bland annat ett litterärt magasin, på franska - tänk dig täta oändlighetsspalter. Jag har aldrig pluggat franska, men någon gång måste vara den första.


Heili hittade en kräm med mjuk mandeldoft. Behövs knappt kompletteras med någon annan parfym efter helsmjörelsen med denna.


Linda visste vad jag behöver för musik när jag till exempel behöver varva ner ett andetag eller två.


Jo så fick jag även lite andra saker varav en del känns lite för barnförbjudna för denna blogg.






These are the gifts I got from family and friends on my birthday.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar