19 februari 2010

bebisen Mac

August var förbi mig igår. Egentligen skulle vi mötas upp ute för att gå och träna, men jag bad honom komma upp en sväng och hälsa på min nya bebis. Han hade ingen present med sig, men det gjorde inget. Jag och bebisen var lika glada för det.

Så visade jag upp lite tricks som bebisen kan göra. Sånt som inte en PC kan. Wow, sa August och beundrade min alldeles tysta bebis. Hon är riktigt fin. Men vet du hur hon fungerar? Jag svarade att man inte behöver veta hur hon fungerar, eftersom hon är ganska logisk av sig.

Sedan stod vi tysta och framåtlutade över henne ett tag, bebisen. Och sedan visade jag knappen med den lilla kringlan på. Den här knappen är hennes huvudknapp, skulle man kunna säga, sa jag och stoltserade fram några kommandon.

Tiden gick och det var dags för träning.

Så här i efterhand tycker jag att det var riktigt trevligt att få visa upp min nya bebis för August. Jag tror till och med att han var lite avundsjuk på mig, och har jag inte helt fel kommer även han snart att köpa en vit bebis.






My friend August visited me and my new baby yesterday. I can tell you he was pretty amazed by the creation. And I showed him some tricks the baby can do, and August gazed by impression. If I´m not wrong he´ll also become an owner of a white new baby very soon. Mac it is!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar