18 februari 2010

no name

Så var jag klar med min hemtenta som jag suttit med dag och natt i nästan en veckas tid. Och jag känner mig tom. Tom på att producera någonting mer. Men framförallt känner jag mig tom som i rastlös. Vad ska jag göra nu? Vad lever jag för? Vad är mitt kall? Och nu sliter säkerligen en del småbarnsföräldrar av sig sitt hår och tänker att jag borde testa att byta liv med dem. Men det är ju inte så att jag inte har något att göra. Jag har massor att göra, och just därför orkar jag inte hoppa direkt vidare på alla andra saker som ligger och hotar i högar.

Jag orkar inte riktigt vända blad än.






I´m now finished with my exam in the first course of four. After working with it for a week I feel a bit empty, don´t know what to do right now.
It´s not that I don´t have anything to do, I just can´t turn the page yet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar