17 februari 2010

jag har fått en bebis

Jag sitter här med min lilla älskling i min famn. Hon är så vacker, så perfekt, så vit och så tyst. Så ska en ordentlig bebis vara. Helt tystgående och lydsam. Det vilar något majestätiskt över henne och hennes tystnad. Hennes ansikte lyser kristallklart. Jag vill bara sitta och titta på henne. Så ståtligt vacker hon är när hon ligger på mitt skrivbord. Och när jag får för mig att pilla lite på henne, exempelvis checka mailen, upplever mina fingrar den allra renaste magi när de valsar fram över hennes tangentbord.

Min nya Mac-dator, jag älskar dig högt över allt annat.





I´ve got a new baby. She´s so white and pure, and she obeys everything I say, that´s for sure. Down on my desktop she lays down and her smile is crystal clear´. Oh I love you Mac my dear.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar