5 juli 2010

måndag


August och hans söta tröja. Kanske tycker ni att fåglarna är svarta och buuu så hemska, men på August passar den ypperligt då jag brukar kalla honom för att vara en söt fågel.


Min tröja, eller lilla jacka rättare sagt. Det gick inte så bra att ta kort på sig själv. Men men, man kan inte få allt här i livet.


Himlen ville också vara med på bild. Inte så mycket till tröja här inte, sa jag till himlen som log generat tillbaka mot mig.


Just ja, sedan träffte vi på programledaren Tilde de Paula och hennes barn. Alltså vi hade inte bestämt träff med henne eller så, utan hon råkade bara äta på samma ställe. Och mitt bland oss vanliga dödliga utbrister hennes dotter på kanske tre år-nånting plötsligt: asså jag är så himla mammakär så det är inte sant!

Gulle.





Monday spent with my friend August and his qute bird T-shirt. The birds might seem to be a bit scary with the black boo-drops, but on August the T-shirt fits excellent as I use to call him for being a qute little bird.
And also me and heaven wanted to be in the picture.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar