26 augusti 2010

fikafullt

Det här måste vara den mest klassiska bloggbilden av alla. Stereotypt så det ryker om det! En dator, något ätbart, på ett fik.

I all fall. Idag satt jag på mitt favoritställe La Petite France och skrev så det dånade om tangenterna. Det som förvånade mig var att cafét var smockfullt, precis som om det vore helg. Och jag undrar vart alla människor kommer ifrån - har alla fortfarande semester, eller är folk mestadels lediga? Pengar, det sköter sig självt liksom. För ensam satt jag i alla fall inte.




A classic blog image - a computer, something to eat, in a cafe. Today I spent my day on my favourite place La Petite France. Thought I was going to be almost alone there as it is Thursday and yet not weekend, but I was wrong. Never mind, the cake tasted real good in company with the coffee.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar