21 januari 2011

Samtal med bloggen 01.03

Bloggen Så hur känns det nu?
Jag Bättre. Tror jag i alla fall.

Bloggen Tror du att du är redo att komma tillbaka?

Jag Herregu vilken stor grej du gör av det!

Bloggen Inte jag. Det är inte jag som gör en stor grej av det.

Jag Nähä. Va menar du?

Bloggen Ja fråga dig själv.

Jag Vadå, så du menar att det är jag som gör det till en big deal?

Bloggen Typ
.
Jag Vadå typ? Du tror att jag försöker leka nån slags comeback va?!

Bloggen Inte riktigt vad jag syftar på.

Jag Och vad syftar du på då, miss terapeut?!

Bloggen -

Jag Men säg då! Sluta håll på det, du gör mig nervig!

Bloggen Jag?

Jag Okej, kanske inte just du.

Bloggen Exakt.

Jag Så. Hur vill du att jag ska tolka detta?

Bloggen Du vet vad jag menar.

Jag Nej jag vet inte vad du menar.

Bloggen Säkert?

Jag Okej okej, jag vet vad du menar.

Bloggen Bra!

Jag Jag ska alltså inte göra en sån stor grej av det.

Bloggen Exakt. Och hur hade du tänkt gå tillväga?

Jag Jag vet inte. Har inte funderat på det än.

Bloggen Känns det verkligen okej då?

Jag Jag tror det. Eller jag vet inte. Än så länge går det bra.

Bloggen Känn ingen press bara, du klarar det!

Jag Kanske
.
Bloggen Jo det gör du. Du klarar det, det vet du.

Jag Ja, jag klarar nog det.

Bloggen Säg det då.

Jag Men inte här och nu, framför alla andra!

Bloggen JO säg det!

Jag Men vad ska all...

Bloggen NU.

Jag Jaja sluta tjata, jag ska!

Bloggen Och du ska också tro på det.

Jag Okej då... Jag kan skriva, jag är inte rädd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar