20 juni 2011

Recept! Exklusivt för alla Libfina-läsare

Det har äntligen blivit dags för min högklassiga gourmetlunch som enligt tradition äts från den tjugonde varje månad, fram till löning. Och bäst av allt är att receptet NU finns upplagt här, exklusivt! för er läsare som också är ute efter det lilla extra i vardagen:


Nykokt nudelnystan á varmskummad pahangkrydda

1 påse nudlar
1 påse tillhörande krydda, ex orientsmak
3 dl vatten

Koka upp vatten. Häll i nudelpaketet. Häll i kryddan. Låt koka i tre minuter. Blanda.



Smaklig måltid!

2 kommentarer:

  1. Oh jag känner mig utvald! Var sätter jag in endast 59 kr plus porto? (Jag sparar 348:50) Tur att lönen kommer redan den 23 denna månad - men det klart, risken är att den därmed tar slut ännu tidigare i juli... :-S

    Hihi, kul att du tänker på min blogg varje gång du hör om en akleja! Jag har lyckats skapa mitt varumärke, iaf hos dig... :-)

    Dopet gick jättebra, ska försöka lägga upp lite bilder snart. Hoppas även din helg var finemang!

    kramar

    SvaraRadera
  2. Haha vilken matklass! Ska genast ta & laga detta. =)

    SvaraRadera