23 augusti 2009

rent mjöl

För att gå helt tvärtemot det jag skrev i mitt förra inlägg om hur långt man når med självsäker charm vill jag istället gå på yta och visa några av de vackraste kvinnorna genom tiderna, enligt mig. Visst finns det tusenfalt många vackra själar och skal ute i vida världen och ordet vacker kan definieras olika beroende på vem man frågar. Men de här kvinnorna är för mig vackra på grund av deras storslagna, perfekta skönhet. De har/hade det som kallas för karisma, något som få föds med.

Och tänk även på att photoshop, silikon, botox och diverse skönhetsingrepp förr inte fanns på menyn. Detta är rent mjöl! Möjligen att rätt ljus och hederligt smink hjälpte till på traven.

According to what defines beauty, this is the opposite to my last post; I think these three are some of  the most beautiful women through the ages. They carry/-ied a lot of charisma and are completley free from contemporary plastic surgery as botox ans silicone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar