9 januari 2010

chokladkakan

Ursäkta min frånvaro, men jag har haft full sjå med att ta hand om mina händer och mun.

Min ena hand har under hela dagen trevat efter chokladkakan jag köpt hem, samtidigt som den andra handen har slått på den trevande. Och när den trevande handen inte fått tag på chokladkakan har den gått och surat, inte velat vara med på att till exempel knyta skorna tillsammans med den andra handen.

Och när handen som slår bort den trevande handen från chokladkakan inte har fått en samarbetspartner har den spänt fast ett par handklovar på både sig och den andra handen.

Och eftersom ingen av händerna nu kan göra varken det ena eller det andra har istället min mun hoppat på chokladkakan. Munnen kom minsann på att den inte behövde ett handtag, utan klarar sig ganska bra själv.

Och nu har jag alltså fullt upp med att torka upp chokladkladdet runt munnen och samtidigt trösta båda händerna.

Det är minsann krävande att både vara heltidskontrollant OCH ta hand om bloggen.




Sorry for my late post, I´ve been busy with keeping my hands and mouth away from eating up the whole chocolate cake.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar