10 januari 2010

esträss

Just nu ligger jag begraven under ett täcke fyllt av ord. Eller jag skulle nog gärna vilja påstå att det låg en massa ord på täcket, i alla fall en massa ord på de papper jag måste ha skrivit klart till imorgon bitti. Men det ser ganska tomt ut med ord här, endast en blank yta som hånler åt mig. Haha, ingen chans att du hinner fylla mig med ord, skrattar pappret. Jag stirrar tillbaka och sätter mig redo med båda händerna på tangentbordet, vapnet. Ha, du ska få så det ryker om det, gapar jag tillbaka och börjar hagla på en massa ord. Visserligen utan någon innebörd. Dock existerar ingen innebörd under krigssituationer. Det viktigaste är såklart att vinna.

Ja, såg jag måste tyvärr redan nu säga godnatt till er läsare. Jag återkommer imorgon, när mina två essäer är färdigskrivna och inlämnade till skolan. Sista dagen på kursen. 

Melankoli säger jag bara...

och STRESS!





Have to catch up time to get my both essays done.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar