21 mars 2010

sexpacket jag

Synd att det börjat snöa ute igen, annars kunde jag nämligen gått runt i magtop och visat mina nybakta rutor för världen. Så jag får väl behålla dem för mig själv, hålla känslan hårt i tanken. Ja, för det är där de sitter, magrutorna. På magen är det något svårare att visualisera fram dem på.

Men vadan denna magrutsshow då? Jo, igår tränade jag på ett gym här ute i småstaden. Ja, mamma kom ju hem och stoltserade med yogans grodan, kobran och hunden-hälsningar som hon lärt sig på sin kurs, så jag blev allt sugen på lite träning jag med. Men yoga är tyvärr en för långsam metod för mig för att jag ska tycka att det är tillräckligt underhållande. Så det fick bli magträning i form av övningar som man skulle kunna kalla för att vara "killers", om man vill vara riktigt djärv i uttryck. Sist jag utövade dessa så kallade killers var på juldagen när jag var hos min familj. Juldagen, du tycker det är konstigt att man tränar då? Neje, men du förstår att det handlar om att gå emot vissa samhällsenliga konventioner, just exakt så som snön gör just nu när det snart är april.






Pity that it started snowing here again, or else I could have walked around and shown my freshly baked abs I sculptured at the gym yesterday. Well, I mean at least try to visualize the possible result of the sore muscles that lies somewhere in my stomach.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar