13 mars 2010

väldigt välkommen

Det har visst hänt en del med besöksstatistiken på min blogg. Och hade statistiken varit en viktkurva hade jag oroat mig fett mycket för fetma. Besöksantalets uppsving är lite som att gå från att hålla klubbspelning på en bakgata, till att spela i Globen. Och jag som inte ens bett om att få vara med i Idol.

Nej men detta är ju kul. Jag är glad. Någon måste ha tipsat dig. Är det solen tro?

Jag vill i alla fall passa på att välkomna dig du nya läsare. Håpas du kåmer trifas! Kan säga att här händer inte så mycket i bildväg. Bilder är fint, men bilder i text är förskräckligt mycket finare.

Tack och välkommen åter.





The number of visitors here on this blog has increased significantly. So just wanted to say, welcome to a quite textual blog my reader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar