6 april 2010

glömde


Image gcvenn

Jag glömde ju helt bifoga bilden på chai latten jag tillverkade. Och när jag skulle ta kort på den hade jag redan druckit upp mer än hälften, och då tänkte jag istället spara ner en bild från nätet men jag hittade ingen sjyst bild och så sprang jag på den här bilden och den funkar ju för det är macarons, och macarons är franskt.

Funkar det som chai latte Naima, eller önskar du hellre ha en chai latte med skummad mjölk?





I forgot to add the image of the chai latte I made at home. But I drank it before I remembered to take a photo, and so I thought of looking for an image on the Internet, but couldn´t find one good enough until I ran through this one with macarons, and macarons is French. So hope it works for you Naima. Or do you rather prefer a chai latte with whipped milk?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar