22 april 2010

svår att motstå

Mintkrokanten låg alldeles ljuvlig och eggande på hyllan i matbutiken. Vanligtvis brukar jag inte göra den här typen av saker, impulsiva engångsföreteelser. Men idag, mitt under en vardag, fick chokladen följa med mig hem. Vi hann knappt komma innanför dörren innan jag slet av pappret på chokladen, tryckte upp den mot min mun och njöt så det strålade ända in i själens åmande endorfiner.

Bilden på mig är tagen precis efter att jag och chokladen har haft samspel. Se så nöjd jag ser ut. Belåten. Så in i bingen belåten.





Today I couldn´t resist buying home a bar of chocolate. Usually, on a weekday I don´t do this kind of impulsive one-off, but today I made an exception. And we had hardly reached the door until I teared of the paper of the chocolate and pressed it against my mouth. And how I then enjoyed, hard to describe the feeling. The picture of me is taken after when I and the chocolate have had the
interaction. It shows me being satisfied, dangerously satisfied.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar