24 juni 2010

är det inte kärlek så säg

Ända sedan kungabröllopet ägde rum förra lördagen har jag inte kunnat släppa temat kärlek ur mina tankar. Och mitt bland detta rosbeströdda prinsprinsessa-alltet uppenbarar sig prinsen min helt plötsligt upp från ingenstans och skänker mig ömt två stycken klädsamma chokladkakor.


(Att denna prins egentligen är ett butiksbiträde på 7Eleven som delade ut överblivna rester från förra helgens jippo hör inte till detta inlägg.)


Länge leve kärleken!





If it´s not love then tell me - I recieved these to chocolate bars today from my own prince, apparently. It says ’love’ and ’hug’
on each one of them. (What does not belong to this blog post is the fact that the prince is a clerk at 7Eleven just wanted to hand out the marketing leftovers from the last weekend´s royal wedding.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar