14 juli 2010

hello

Skvasår hör sommaren till. Men inte kaffe. Inte säger man att man är sugen på kaffe just som värmen ligger med kniven mot ens hals. Men jag kan få ett enormt kaffesug, speciellt om sena kvällar när jag sitter som en ensam skugga bakom fladdrande gardiner och skriver, eller vad jag nu gör. Kaffet får gärna stå och dra en stund så att det är lagom ljummet, lite kallt. Ungefär som en avslagen islatte. 

För övrigt är jag inget större fan av Hello Kitty. Jag vill bara påpeka det. Inget. större. fan. Inga Kitty-trosor, inga Kitty-hårspännen, inga påslakan prydda med Kitty. Inga Kitty-kit alls. Men på hälen sitter den fint, Kittyn. Där kan hon gärna få ligga och rå om mitt skavsår.




Actually I´m not a big fan of Hello Kitty. No Kitty-underwear, no Kitty-hair clips, no Kitty-candy. In fact no Kitty-kit at all. I just don´t feel for wearing
an anonymous patch that almost looks like added skin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar