24 oktober 2010

det händer grejer

Ok, here we go. Den här veckan har varit fylld med så kallade aktiviteter vilket innebär att man spelar vardagsrutinen ett spratt. Att spela ett spratt innebär i detta fall att man till exempel kan välja att göra sitt livsmedelsinköp på en närliggande Coop istället för en närliggande Ica. Eller så kan man agera radikal och följa med på en trevlig kvällsaktivitet.


Detta har alltså hänt:


Onsdag: Dagens lunch på jobbet fick Mr Noodles stå för.


Och så här såg Mr Noodels ut på insidan, inte lika romantisk som han först utgav sig för att vara. Mest hjärtlös och tarmig.


Min boss Sophie bar en lila ring - dagen till ära, utropade jag! Men det var inte dagen till ära, den dagen kommer ju nu på onsdag fick jag höra. Och jag som hade ansträngt mig med att färga mina trosor lila.


Efter jobb mötte jag upp mina kursare på boksnack och en middag på Vapiano. Annie i sällskap med en brilliant cosmo, härdå.


Kevin härdå.


Mikaela härdå.


Sofia med Mikaela härdå.


Och nej, det blev ingen "maten härdå" eftersom jag var för upptagen med att äta istället för att fota den. Yes, I´m not a typical blogger, no I ain´t.
Men trevligt hade vi, yes we had.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar