10 juli 2011

Förutom gräset

som jag sitter på när jag hänger i park, brukar jag ta mitt pack för att gå och träna.


Det händer att dans står på schemat och innan start hänger jag i charmiga omklädningsrum.
Har lite picnic där och så dricker Ida Red Bull. Själv dricker jag en proteindrink bestående
av rått ägg. Nä, skoja ba.

Dock är ljudanläggningen under träningen något mer avancerad än den på bilden. Här är
Bérengère som var på besök ända från Paris. Henne har jag träffat en gång tidigare.

Kanske minns ni. Det var söndagen den 20.e februari och vintern stod Sverige ända upp i
halsen, medan jag satt på ett formidabelt brunchställe någonstans i centrala Paris. Kanske
minns ni inte. Det gör i så fall inget.

Bérengère var Marions besök som varade under några av våra varma dagar, vilket innebar
att hon blev introducerad till stadens finaste sida. (Hösten är inte så dålig den heller. Kanske
till och med snäppet bättre -Vava!? -Jaja!)

Skorna på klasserna är givetvis många och nivån ambitiös. Julias skor heter Julia. Fint sammanträffande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar